HoneySmart Kiosk

Volledige selfservice

HoneySmart Kiosk

De revolutionaire HoneySmart Kiosk is dé oplossing die bibliotheken nodig hebben om de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. De HoneySmart Kiosk is een veelzijdige selfservice kiosk waarmee leden en gasten bibliotheektegoed kunnen aanschaffen. Bezoekers hebben de mogelijkheid om zelf werkplekken, ruimtes en items te reserveren zonder tussenkomst van het personeel. Als jouw bibliotheek evenementen organiseert, kunnen bezoekers moeiteloos tickets aanschaffen bij de kiosk. Het betalingsproces verloopt snel, veilig en moeiteloos, aangezien alle transacties cashless en contactloos worden uitgevoerd. Met het bibliotheektegoed kunnen alle diensten binnen de bibliotheek worden betaald. De gebruiksvriendelijke bediening van de kiosk maakt het eenvoudig voor bezoekers, terwijl jouw medewerkers zich kunnen concentreren op hun verantwoordelijkheden.

HoneySmart Kiosk betaalautomaat

Welke mogelijkheden biedt de

HoneySmart Kiosk

R

Betalen en ticketing

Vergeet het gedoe met contant geld of creditcards. Met HoneySmart Kiosk kunnen gebruikers eenvoudig hun lidmaatschapskosten betalen, boetes afrekenen of evenementtickets kopen. Het is snel, gemakkelijk en veilig.

R

Reserveringssysteem

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Met onze HoneySmart kiosk kunnen gebruikers met één druk op de knop werkplekken en vergaderzalen reserveren. Leden en gasten zijn met een reservering zeker van een werkplek. 

R

Printen en scannen

Bespaar tijd en moeite door printen en scannen moeiteloos te maken. Gebruikers kunnen documenten afdrukken of boeken scannen zonder gedoe. HoneySmart Kiosk maakt het mogelijk.

R

Agenda en evenementen

Houd je gemeenschap op de hoogte van alles wat er in de bibliotheek gebeurt. Publiceer evenementen, workshops en lezingen in de agenda van de kiosk, zodat gebruikers altijd weten wat er te doen is.

R

Boekscanning en suggesties

Houd je gemeenschap op de hoogte van alles wat er in de bibliotheek gebeurt. Publiceer evenementen, workshops en lezingen in de agenda van de kiosk, zodat gebruikers altijd weten wat er te doen is.

R

Narrowcasting

Gebruik de HoneySmart Kiosk als een krachtig narrowcasting-platform om gerichte informatie te delen met je bezoekers. Promoot nieuwe collecties, aankomende evenementen en andere belangrijke aankondigingen met gemak.

IMCER beheerstool bibliotheek

BEHEERSTOOL IMCER

Voor bibliotheekbeheerders biedt BeeSmart een geavanceerd beheerportaal om printquota te bewaken, gebruikersstatistieken bij te houden en printactiviteiten te beheren. Dit kan met onze beheersteel IMCER. Dit resulteert in een efficiënter gebruik van printbronnen en kosten controle. Via de online beheeromgeving (countersite) kunnen medewerkers de volgende beheertaken uitvoeren:

✓ Profielen wijzigen voor individuele werkstations of werkstationsgroepen
✓ Op afstand werkstations opstarten, afsluiten en herstarten 
✓ Werkstations tijdelijk kosteloos beschikbaar stellen
✓ Berichten versturen, bijvoorbeeld aankondigingen zoals “sluiting over 5 minuten”
✓ Tijdelijk kosteloos printopdrachten uitvoeren

Ook interessant voor jou

HoneyCube 3.0

Betaalsystemen

Betaalkiosk VI

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

nl_NLDutch