BeeSmart oplossing

voor gaming en VR

Gaming en VR

Stap in de toekomst van entertainment in de bibliotheek met onze gaming en VR oplossingen!

Bij ons geloven we dat bibliotheken meer zijn dan alleen boeken; het zijn innovatieve hubs voor leren en vermaak. Hier is waarom onze gaming en VR-oplossing een must-have is voor jouw bibliotheek.

Flexibele openingstijden
voor iedereen

Een VR-oplossing biedt een unieke kans voor bezoekers om educatieve reizen te maken, historische gebeurtenissen herbeleven, wetenschappelijke concepten te verkennen en meer, allemaal in een meeslepende virtuele omgeving.

Via deze weg, kan de bibliotheek samenwerkingen aangaan met gemeentes, musea, scholen, etc. op een leuke innovatieve manier. Vertel leden via VR hoe de stad is ontstaan, daag studenten uit met spannende leuke puzzels of werk samen met musea om leden wat te vertellen over de bijzondere geschiedenis van het slavernijverleden. De mogelijkheden zijn eindeloos! Zo kan de bibliotheek leren leuk maken. Stimuleer leden en bezoekers op een nieuwe manier van leren, kennis op doen en ontdekken.

Wat heeft gaming en VR 

jouw bibliotheek te bieden

Gamificatie van leren

Games kunnen leren leuk maken. Door educatieve spellen aan te bieden, kan je gebruikers betrekken bij hun leerervaring en hen stimuleren om nieuwe kennis op te doen.

Toegang tot nieuwe werelden

VR stelt gebruikers in staan om virtuele werelden te verkennen, van fantasie avonturen tot virtuele reizen over de hele wereld, waardoor de horizon van de bibliotheekbezoeker wordt verbreed.

Inclusief en toegankelijk

Deze technologieën zijn toegankelijk voor mensen van alle leeftijden en vaardigheidsniveaus, en bieden iedereen de mogelijkheid om te profiteren van de mogelijkheden van gamen en VR.

Samenwerken en gemeenschap

Multiplayer-games en collaboratieve VR-ervaringen bevorderen sociale interactie en teamwerk, wat kan leiden tot het opbouwen van gemeenschappen en vriendschappen in de bibliotheek.

Leeftijdsgericht

Leden kunnen gemakkelijk inloggen doormiddel van hun bibliotheekpas. Ze krijgen direct de nieuwste games te zien die past bij hun leeftijd en geslacht. Leden worden gestimuleerd om terug te komen doordat ze levels kunnen opslaan en binnen hun eigen persoonlijke omgeving. Dit is mogelijk doordat het systeem volledig uit de Cloud werkt.

Aantrekkelijkheid van de bibliotheek

Deze technologieën zijn toegankelijk voor mensen van alle leeftijden en vaardigheidsniveaus, en bieden iedereen de mogelijkheid om te profiteren van de mogelijkheden van gamen en VR.

Narrowcasting en evenementen

Stimuleer je leden om terug te komen door het organiseren van evenementen en tournamenten. Deze kan de bibliotheek op een leuke manier tonen doormiddel van onze narrowcasting oplossing. Meer weten? Klik hier

Bereid jouw bibliotheek voor op de toekomst en bied gebruikers de mogelijkheid om te leren, te spelen en te ontdekken met onze gaming- en VR-oplossingen. Het is de perfecte manier om jouw bibliotheek te transformeren tot een spannende en educatieve ruimte voor de gemeenschap. Stap vandaag nog in de wereld van gaming en VR in de bibliotheek!

Ook interessant voor jou

Toegang

Huiskamer

Beveiliging

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

nl_NLDutch