HoneyCube Pay

De selfservice print- en betaalzuil

HoneyCube Pay

De HoneyCube Pay is de toekomst van efficiënt printbeheer en betalingen in bibliotheken. Deze geavanceerde print- en betaalzuil is uitgerust met RFID- en barcodescanner en biedt een naadloze en gebruiksvriendelijke ervaring voor zowel leden als niet-leden van de bibliotheek. De HoneyCube stuurt direct lokale randapparatuur, waaronder printers, aan. Hierdoor wordt printen een gestroomlijnde ervaring zonder ingewikkelde stappen.

Voeg gemak toe aan het printproces met de ingebouwde betaalterminal. De betaalterminal zorgt voor het efficiënt en contactloos betalen. Gebruikers kunnen veilig en snel betalen met hun betaalkaart of smartphone. Met de HoneyCube Pay kunnen gebruikers hun tegoed opwaarderen en moeiteloos betalingen verrichten. Bovendien maakt het systeem het kopiëren en printen toegankelijk voor zowel leden als niet-leden. Betalingen kunnen worden uitgevoerd met behulp van een bibliotheekpas of een reguliere betaalpas. Voor bezoekers die geen lid zijn, biedt de HoneyCube Pay de mogelijkheid om zelfstandig een gastbon aan te schaffen, zonder de noodzaak van assistentie van het personeel.

HoneyCube 3.0 printzuil en betaalzuil

Upgrade naar de HoneyCube Pay+

Transformeer de HoneyCube Pay naar een volwaardige betaalautomaat met de HoneyCube Pay+. Voeg de all-in-one betaalterminal toe voor een uitgebreide betaalfunctionaliteit. Met de all-in-one betaalterminal kan je betalen met alle betaalmiddelen en eigen passen. De terminmal heeft een helder kleurendisplay en een PIN-pad
functionaliteit.

HoneyCube Pay+ contactloze betaalterminal

Voordelen

R

Eén centraal punt voor alle zaken.

Betalen, printen, kopiëren en kopen van een gastbon.

R

Ook geschikt voor niet-leden.

Niet-leden kunnen gebruik maken van de faciliteiten. Zij kunnen betalen met hun betaalpas.

R

Volledige selfservice.

Bezoekers hoeven alleen hun bibliotheekpas te scannen of hun gastcode in te voeren.

R

Zeer eenvoudige besturing.

Door de eenvoudige besturing is de HoneyCube Pay zeer gebruiksvriendelijk.

Efficiëntie en gebruiksgemak

Het grootste voordeel is misschien wel dat de HoneyCube je helpt om efficiënter te werken. Met alle functies die op één apparaat beschikbaar zijn, kunnen medewerkers zich concentreren op andere taken en is er minder onderbreking voor assistentie.

IMCER beheerstool bibliotheek

BEHEERSTOOL IMCER

Voor bibliotheekbeheerders biedt BeeSmart een geavanceerd beheerportaal om printquota te bewaken, gebruikersstatistieken bij te houden en printactiviteiten te beheren. Dit kan met onze beheersteel IMCER. Dit resulteert in een efficiënter gebruik van printbronnen en kosten controle. Via de online beheeromgeving (countersite) kunnen medewerkers de volgende beheertaken uitvoeren:

✓ Profielen wijzigen voor individuele werkstations of werkstationsgroepen
✓ Op afstand werkstations opstarten, afsluiten en herstarten 
✓ Werkstations tijdelijk kosteloos beschikbaar stellen
✓ Berichten versturen, bijvoorbeeld aankondigingen zoals “sluiting over 5 minuten”
✓ Tijdelijk kosteloos printopdrachten uitvoeren

Ook interessant voor jou

Beveiliging

Betaalsystemen

Betaalkiosk VI

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

nl_NLDutch