BeeSmart is specialist op het gebied van Softwareontwikkeling, Telecom, Print- en Werkplekoplossingen voor onder andere bibliotheken. Met een klein, maar gedreven en enthousiast team van professionals ondersteunen wij onze klanten met Cloud-oplossingen en ontwikkelen wij onze eigen software.
Als Medewerker Service & Support beheer je onze servicedesk voor publieke omgeving (SaaS) en werkplek (Intune). Vanuit de eerstelijns servicedesk, waar de meldingen van eindgebruikers per telefoon en het online portaal binnenkomen, biedt je support om de incidenten te verhelpen. Je lost de meeste incidenten zelfstandig op en handelt deze vakkundig af conform de gestelde prioriteiten en (SLA) afspraken. Hierbij moet je denken aan het verhelpen van storingen aan printerzuilen of betaalautomaten en inlogproblemen, maar ook ondersteun je bij het aanmaken van nieuwe werkplekken. Complexere problemen leg je ter beoordeling neer bij de specialisten binnen onze organisatie. Je bewaakt de status en koppelt dit terug naar de klant.
Daarnaast ondersteun je incidenteel onze Projectmanager Bert bij de implementatie van de SaaS-systemen bij onze klanten op locatie. Je schrijft handleidingen en geeft instructies aan de klant. Ook voer je SaaS applicatie- en systeembeheer uit.
Je denkt mee en neemt het initiatief om vaak voorkomende problemen te vertalen naar (verbeterde) technische oplossingen. Verder ben je vraagbaak voor alle interne ICT-vraagstukken en organiseer je de juiste apparatuur voor nieuwe collega’s. In deze functie draai je mee in de bereikbaarheidsdiensten.
Wat verwachten wij van jou?
Je hebt een mbo-diploma op het gebied van ICT of Systeembeheer (niveau 3/4). Binnen BeeSmart werken we met Jira en volgens de ITIL methodiek. Kennis van werkplekbeheer vanuit Intune, Cloud-oplossingen en Office365 is een must.
Als persoon zoeken we een kandidaat die de juiste prioriteiten weet te stellen en het leuk vindt om voor meerdere klanten tegelijkertijd te werken. Je denkt in oplossingen en bent klantgericht: je doet er alles aan om onze klanten te ondersteunen bij het oplossen van hun problemen. Verder kun je analytisch naar een probleem te kijken: je overziet het geheel, maar kan ook het vraagstuk verdelen en afzonderlijk bekijken.
En je bent niet bang om de telefoon te pakken en de klant te bellen!
Wat bieden wij jou?
Je komt te werken in een enthousiast team van klantgerichte medewerkers. De markt waarin je je bevindt is snel, innovatief en altijd in beweging.
Je ontvangt:
- Een aantrekkelijk salaris
- Een solide pensioenregeling
- 33 vakantiedagen (bij 40-urige werkweek)
- De vrijheid om hybride te werken
- Kansen om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien
- Een gezamenlijke lunch verzorgt door BeeSmart
- Leuke personeelsuitjes
Klinkt dit als jouw ideale baan? Aarzel dan niet en laat van je horen. We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
Sollicitaties kunnen gestuurd worden naar hrm@beesmart.nl.
Wil je meer weten over deze vacature, dan kun je contact opnemen met onze HR-adviseur Marleen Kroeze via hrm@beesmart.nl.