BeeSmart levert IT-oplossingen bij Bibliotheek Heiloo

BeeSmart staat klaar om de bibliotheek Heiloo volledig te ontzorgen in hun IT-behoeften. Van het beheer van zowel de front- als de backoffice tot aan print- en betaaloplossingen, wij bieden een uitgebreide dienstverlening om de IT-zorgen weg te nemen. BeeSmart ICT Solutions heeft het vertrouwen gekregen van de Bibliotheek Heiloo in een soepele en probleemloze IT-ervaring, zodat de bibliotheek zich volledig kan richten op haar kerntaak: het aanbieden van waardevolle diensten aan haar gemeenschap.

De uitdaging
De Bibliotheek Heiloo staat voor een ingrijpende verandering: de volledige overstap naar de Cloud. Hierdoor wordt de traditionele on-premise server overbodig. Eén van de doelen tijdens deze overgang is het waarborgen van de continuïteit van zowel de frontoffice als de backoffice. Hoewel beide aspecten cruciaal zijn, heeft de backoffice prioriteit vanwege de noodzaak dat medewerkers te allen tijde hun werk moeten kunnen doen.

De Bibliotheek Heiloo heeft duidelijk aangegeven dat ze volledig ontzorgd willen worden. Dit betekent dat de automatisering van zowel het kantoor als de frontoffice optimaal moeten zijn, zodat medewerkers efficiënt kunnen werken en de dienstverlening aan de leden en bezoekers verbeterd kan worden.

Naast het verbeteren van de huidige diensten, streeft de bibliotheek naar een uitbreiding van haar dienstverlening voor de leden en bezoekers. Dit omvat onder andere het aanpassen van de publieke werkplekken aan de verschillende doelgroepen die de bibliotheek bedient.

Om de communicatie en ondersteuning te stroomlijnen, wil de bibliotheek een “Single Point of Contact” (SPOC) voor al hun vragen en problemen.

Tenslotte is het essentieel dat het beheersportaal naadloos gekoppeld is aan het bibliotheeksysteem, zodat alle processen efficiënt kunnen worden beheerd en geoptimaliseerd.

Benieuwd naar onze oplossing? Bekijk onze Casestudy! 

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

nl_NLDutch